دستگاه قطعه شویی

قیمت دستگاه قطعه شویی

با استفاده از دستگاه قطعه شویی می توان سر سیلندر و بسیاری از قطعات صنعتی و ماشینی را تمیز نمود این دستگاه در دو سایز مختلف بزرگ و کوچک ارائه و تولید میشود .

برخی از مهم ترین فواید و کاربرد های دستگاه قطعه شویی


شستشوی قطعات مختلف در زمانی بسیار اندک
شستشو به صورتی که هیچگونه آسیبی به قطعات وارد نمی شود.
عدم نیاز به نیروی کار انسانی
آلودگی بسیار اندک برای محیط زیست.
هزینه و قیمت بسیار به صرفه
می توان دستگاه را متناسب با نوع قطعات و همچنین شرایط کار تنظیم نمود.
در بسیاری از شرایط و موقعیت ها می توان از این نوع دستگاه ها برای شستشوی قطعات استفاده نمود.
این نوع دستگاه ها باعث می شوند تا نیرو و انرژی بسیار اندکی در هنگام شستشوی قطعات مصرف شود.
شستشوی و پاکسازی بسیار دقیق و ظریف قطعات مختلف

دستگاه قطعه شویی می تواند به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

ماشین های قطعه شویی کاربرد ها و فواید بسیار زیادی دارند و برای شستشوی قطعات و ابزار های ماشینی مختلفی می توان از این نوع دستگاه ها استفاده کرد.

در اینجا می خواهیم شما را با برخی از مهم ترین کاربرد ها و مشخصات دستگاه های شوینده قطعات آشنا کنیم.

بررسی مهم ترین فواید دستگاه قطعه شویی

صرفه جویی در هزینه

شما می توانید با تهیه دستگاه قطعه شویی دست دوم در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کرده و دستگاهی متناسب با بودجه خود را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

یکی از مهم ترین فواید استفاده از این نوع دستگاه ها این است که به دلیل اتوماتیک بودن کارکرد آن دیگر نیازی به نیروی کار انسانی نخواهید داشت از این رو در استخدام نیروی کار بیشتر و همچنین صرف هزینه های بیشتر صرفه جویی خواهید کرد.

سرعت شستشوی بالا

از دیگر عوامل مهمی که می توان در مورد این نوع دستگاه ها مورد بررسی قرار داد سرعت بسیار بالای شستشوی قطعات می باشد. شتسشوی قطعات خودرو ها از جمله سیلندر و سر سیلندر در این ماشین آلات انجام می شود. شما می توانید با تهیه پودر قطعه شویی متناسب با نوع قطعات، ابزار هایی تمیز و بدون هیچ نوع چربی و جرمی را داشته باشید.

ساختار بدنه دستگاه قطعه شویی

معمولا این نوع دستگاه ها از بدنه هایی بسیار محکم و مقاوم تهیه شده اند جنس برخی از این دستگاه ها از استنلس استیل است. بنابراین در تماس با اب و مواد شوینده زنگ نمی زند و خورده نمی شود. اگر قصد خرید دستگاه قطعه شویی کارکرده را دارید بهتر است حتما دستگاه هایی با بدنه استنلس استیل را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.

صرفه جویی در مصرف آب

از دیگر فواید دستگاه ها و ماشین الات شستشوی قطعات می توان به مصرف کمتر اب اشاره کرد. با این دستگاه ها میزان آب کمتری برای شستشوی قطعات استفاده می شود و می توانید اطمینان داشته باشید که آب هدر نمی رود.

سالم ماندن قطعات دستگاه قطعه شویی

یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد دستگاه های قطعه شویی باید مورد توجه قرار گیرد این است که این نوع دستگاه ها می توانند تمامی قطعات فلزی و ماشینی را بدون هیچ نوع آسیبی شستشو دهید.

با استفاده از این دستگاه ها می توانید اطمینان داشته باشید که هیچ مشکلی برای قطعات شما پیش نمی آید. سیلندر و سر سیلندر و همچنین سایر قطعات ماشینی بدون هیچگونه خوردگی و خراشی در این دستگاه ها شستشو داده می شوند و تمامی چربی ها و جرم های سرح دستگاه ها با استفاده از این ماشین الات از بین می رود.

دستگاه قطعه شویی ماشین معمولا دارای فیلتر هایی پر قدرت است تا بتواند چربی و آلودگی های گرفته شده از قطعات را به خوبی دفع کند.

بنابراین می توان گفت قدرت و کیفیت فیلتر های موجود در دستگاه قطعه شویی خودرو از جمله مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید این تجهیزات باید مورد بررسی قرار گیرد.

جالب است بدانید این نوع دستگاه ها توانایی شستشوی تمامی قطعات فلزی، چدنی و همچنین آلومینیومی را دارند.

آیا می دانید درآمد قطعه شویی چقدر است؟ شما می توانید با تهیه بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های شوینده قطعات شغل و حرفه ایی با درآمد بالا را از این طریق راه اندازی کنید. البته استفاده از دستگاه های با دوام و مجهز یکی از مهم ترین نکاتی است که در این حرفه لازم است تا مورد توجه قرار گیرد.

دستگاه قطعه شویی می تواند به عنوان بهترین دستگاه برای شستشوی قطعات ماشینی و ماشین سنگین مورد استفاده قرار گیرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

آخرین مقالات