4 روش شستشو در دستگاه قطعه شویی

قطعه
4 نکته در انتخاب دستگاه قطعه شویی
دسامبر 30, 2019
دستگاه قطعه شویی
دستگاه قطعه شویی مدل Agitated Immersion Heated
ژانویه 20, 2020

4 روش شستشو در دستگاه قطعه شویی

قطعه

برای خرید دستگاه قطعه شویی چه نکاتی را باید مورد بررسی قرار دهید. در اینجا می خواهیم شما را با نکات مهمی در مورد دستگاه قطعه شویی آشنا کنیم. و هر آنچه در مورد این نوع دستگاه ها باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین اگر می خواهید در مورد انتخاب دستگاه قطعه شویی اطلاعاتی به دست آورید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 به ندرت می توان یک راه حل برای تمیز کردن تمام قطعات پیدا کرد. بنابراین لازم است تا با هر دستگاهی بیشتر قطعات مخصوص به خودش را شستشو دهید.

آشنایی با دستگاه قطعه شویی

به لطف پیشرفت های فن آوری و کاهش قیمت آن، تجهیزات شستشوی قطعات هر روز پیشرفته تر می شوند. سطوح بالاتر اتوماسیون، الکترونیک پیشرفته تر و فرایندهایی مانند اولتراسونیک در سالهای اخیر رواج یافته است.

هرچند ماشین آلات سطح ابتدایی، هنوز هم رایج است، سایر محصولات نیز پیشرفت کرده اند که قبلاً ویژگی های اختیاری یا بالائی نظیر کنترل PLC را به جای کلیدهای دستی قبلی، کلیدهای چرخشی استفاده می کردند.

همچنین واشرهای قطعات بدون آسیب رساندن قابل اطمینان کاربران هستند.

با این حال، روند خرید در انتخاب یک قطعه در دسته تجهیزات تمیزکاری طی سالها تغییر چندانی نکرده است. برای اطلاع از نحوه خرید دستگاه فطعه شویی باید به برخی سؤالات پاسخ داده شود، همچنین به خاطر داشته باشید درک چگونگی تغییر آنها در طول عمر تجهیزات به همان اندازه مهم است.

شوینده قطعه

بررسی سوالات مهم

نوع آلایندگی دستگاه چیست؟

چه سطح از تمیزی و پاکیزگی برای قطعات کافی است؟

مقررات و اهداف محیطی در دستگاه قطعه شویی چیست؟

قطعات با چه اندازه و شکلی هستند؟

چه مقدار حجمی برای شستشویی قطعات لازم است؟

این سؤالات جدا از یکدیگر نیستند. اما با پاسخ دادن به آنها می توانید به چند مقوله اصلی دست پیدا کنید؟ اندازه، کیفیت، سطح حرکتی همچنین نوع مایعات.

سبک سیستم و دستگاه قطعه شویی

خیس خوردن

 خیساندن در یک پاک کننده آبی یا حلال ساده ترین، کمترین کار برای تمیز کردن قطعات است. هر چه زمان خیس خوردن قطعات در دستگاه قطعه شویی بیشتر باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت. این روش تمیز کردن تنها می تواند خاک روی قطعات را از بین ببرد.

مدیریت جریان

 یک جریان شستشوی حلال کم فشار یا مایع تمیز کننده آب گرم به طور مستقیم در قسمت آلوده از طریق شلنگ انعطاف پذیر اعمال می شود.

عمل تمیز کردن مخصوصاً در شستشوی قطعات هنگام برس کشی مؤثر واقع می شود. برای نتایج بهتر، مدیریت جریان را می توان در ترکیب با سایر اقدامات نظافت استفاده برس کشی

 از برس زدن در کنار خیساندن به عنوان مکمل سایر اقدامات تمیز کردن قطعات در دستگاه قطعه شویی استفاده می شود. این روش برای از بین بردن آلودگی های سرسخت در دسته های کوچک مفید است اما شامل کار دستی و غیر اتوماتیک می شود. برخی از شرکت ها این نوع برس ها را نیز ارائه می دهند که با یک واحد کارگردانی کار می کنند تا محلول تمیز کننده را به سمت برس برساند تا آلودگی حذف شده را از بین ببرد.

اسپری فشار قوی

 تمیز کردن سریعتر و مؤثرتر توسط اسپری قدرتمند انجام می شود که معمولاً از مواد شوینده بر پایه آب هستند. یک جریان با فشار بالا تا 600 psi می تواند در مناطق مختلف قطعات متمرکز شود و به کاربر این امکان را می دهد تا رویه تمیز کردن قسمت فردی را تنظیم کند. انواع پیکربندی شامل سیستم های بارگذاری جلو و بالا با سیستم عامل های دوار برای تمیز کردن نیمه اتوماتیک.

تمیز کردن و غوطه وری در کل

شبیه به خیساندن، این عمل تمیز کاری نتیجه بخش هایی است که کاملاً در محلول تمیز کردن غوطه ور می شوند تا همه مناطق با مایعات در تماس باشند. این فرایند تمیز کردن بسیار بهبود یافته سطوح خارجی، معابر داخلی و سوراخهای کور را هنگام ترکیب با روشهای مختلف مخزن فراهم می کند.

گروه صنعتی ماشین ابزار ارائه دهنده برتین انواع دستگاه قطعه شویی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =